Чи подешевшають авто?, чого чекати від СОТ?
Вчора ввечері бачив досить цікаве інтерв"ю, у якому двоє поважних осіб розмірковували над тим, чтому у нас купуєть настільки багато машин і чи будуть вони дешевшати. Було зроблено припущення , що при вступі до СОТ митні збори на іномарки (нові) знизитимуться на 15 — 20 відсотків, що призведе до зниження ціни автомобіля на 10 — 15 відсотків. Разом з тим вони ж нагадали, що Україна може взяти "тайм-аут" у введенні цих норм і затримати зниження цін на три роки. Хто що може сказати з цього приводу? Може є ще у когось яка інформація?
P.S. Колись давно, коли літр 95го коштував 1, 80 і всі думали що це дорого, у одному економічному журналі побачив напівжартівливе припущення про те, що через десяток-другий років ціна на паливо дуже суттєво підніметься, а собівартість автомобіля — знизиться, тоді нафтові компанії будуть практично задарма продавати нові авто з умовою, що свіжоспечений автомобіліст буде заправляти свого коника на заправках цієї компанії (проводилась аналоргія із мобільним зв"язком, коли "на шару" отримуєш телефон і півтора роки мусиш користуватись послугами даного оператора). Тепер я розумію що значить вислів "В каждой шутке есть доля правды"
На все добре! І не звертайте увагу на погоду, вже з наступного тижня знову буде сонячно і тепло!
forum.stb.ua/index.php?showtopic=433&st=0
Спрос рождает предложение…
Пока есть спрос о понижении цен на машине мечтаь глупо 🙂
…И цены сейчас диктуют перекупщики…их 90% на рынке 🙂
Спрос рождает предложение в рыночной экономике а не в нашей стране, цены на автомобили завышены из-за протекционизма национального производителя, на некоторые автомобили цены завышаются на 52% от заводской цены (все зборы и налоги) + еще комисионные автосалона. Теперь ближе к телу, из подтверждённого источника знаю что "папа" ЗАЗа (на котором не тока производятся "наши" машины но и осушествляется крупноюзловая Шевролёв, Опелёв и т.д.) выбил себе отсрочку на 5 лет, тоесть в год цены будут падать в среднем на 2-2,5% плюс кореляция инфляции.