Процедура оскарження тендеру

Публічні закупівлі є невід’ємною частиною сучасного життя. Їх предметом можуть бути різні речі. Проте достатньо часто виникає потреба оскарження тендеру після результатів торгів. Ця процедура викликає велику кількість питань в учасників відповідних відносин. Слід більш детально розібратися.

Самое интересное : Процедура оскарження тендеру

Хто може оскаржувати тендер?

Основним і єдиним органом, який забезпечує оскарження тендеру, є Антимонопольний комітет України. АМКУ забезпечує ефективний та неупереджений захист прав людини, що пов’язана з участю у відносинах з публічних закупівель. В процесі створюється спеціальна адміністративна колегія, яка здійснює розгляд справ порушення законодавства в контексті публічних закупівель. Відповідно, всі рішення колегії повинні бути ухвалені від імені Комітету.

Скаргу мають право подавати фізичні або юридичні особи, чиї права були порушеними або вважаються такими під час здійснення закупівлі. Разом з цим, зацікавленим особам потрібно мати зареєстрований профіль на спеціальній платформі. Подання заяви відбувається паралельно з проведенням таких процедур:

  • торги з обмеженою участю або відкриті;
  • конкурентний діалог;
  • рамкова угода;
  • конкуренція з публікацією англійською мовою.

Варто розуміти, що постачальник може здійснювати оскарження на етапі прийняття пропозицій. Постачальник, який здійснює пропозицію на закупівлю, має право подавати скаргу про результати тендеру. Самостійна подача заяви і ведення всього процесу рідко буває вдалим, в цьому допоможе спеціаліст з тендерів і його супровід.

Оскарження тендеру — види тендерних скарг

Існує декілька основних типів скарг, які відрізняються за етапом, на якому було створено оскарження. Таким чином, можемо говорити про:

  • оскарження умов документації;
  • під час кваліфікації;
  • під час пре-кваліфікації.

В першому випадку скарга подається відносно вимог в технічному завданні, кваліфікаційних критеріїв, які мають ознаки дискримінації. Термін подачі триває не більше 4 днів до кінця подачі представлення пропозицій. Під час кваліфікації оскарження можливе відносно дій або бездіяльності замовника. У період з моменту ознайомлення з фактом порушення прав і протягом 10 днів субʼєкт може подати скаргу.

Пре-кваліфікація також надає можливість подання оскарження. Це відбувається стосовно прийнятих рішень, дії, бездіяльності замовника. Якщо субʼєкт не згоден з обґрунтуванням недопуску до аукціону, або хоче оскаржити правомірність рішень, то він буде подавати скаргу навіть на стадії пре-кваліфікацій.

Комментарии через Facebook

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

...