Бізнес-автоматизація: тренди та статистика від Ігоря Шайхета та Андрія Стріхарського
Бізнес-аналітик Ігор Шайхет та експерт в галузі фінтеху Андрій Стріхарський поділились цікавою інформацією щодо зростання автоматизації робочих процесів у бізнесі. Згідно з їх даними, понад 80% керівників у бізнес-сфері активно прискорюють процеси автоматизації та впроваджують віддалену роботу. Більше того, 36% організацій вже використовують програмне забезпечення для управління бізнес-процесами (BPM) з метою автоматизації. В яких сферах найчастіше застосовують новий підхід і яку користь він приносить. Про це разом з експертами розповідає представниця бізнесу Аліса Стріхарська.
Зокрема, у сфері обробки документів цей тренд ще очевидніший, оскільки 31% компаній вже повністю автоматизували хоча б одну ключову бізнес-функцію, і 13% впроваджують інтелектуальні рішення для великомасштабних завдань. Крім того, 37% організацій проводять пілотні проєкти з автоматизації.
На ринку автоматизації обробки документів та супутніх технологій передбачається річний підйом на 20%, і до 2024 року очікується досягнення обсягу в $5 мільярдів, як повідомив Ігор Шайхет. Бізнес-аналітик також запропонував розглянути приклади використання автоматизації роботизованих процесів в різних секторах бізнесу, розділивши їх за відповідними галузями.
Експерт у сфері фінтеху Андрій Стріхарський, підкреслив, що понад 29% світового ринку роботизації процесів автоматизації (RPA) припадає на сектор BFSI, який охоплює банківську, фінансову та страхову галузі.
У сфері охорони здоров’я, за повідомленням Аліси Стріхарської, очікується найвищий темп зростання в найближчі роки. Тому «розумним» лікарням потрібен ефективний, швидкий та безпечний інструмент управління великою кількістю особистих даних.
Як говорить Шайхет Ігор, телекомунікаційний сектор є одним з найпрогресивніших у впровадженні RPA. Є кілька актуальних прикладів його використання, включаючи автоматизацію робочих процесів у службі підтримки, перенесення акаунтів та вирішення суперечок.
У роздрібній торгівлі, за словами Андрія Стріхарського, RPA застосовується для аналізу продуктів та задоволення клієнтів, управління запасами та класифікації товарів, що сприяє підвищенню точності та ефективності.
Виробничий сектор також отримує користь від використання RPA, зокрема у замовленні на закупівлю, бухгалтерських та адміністративних завданнях та управлінні запасами. Усі ці застосування, на думку Аліси Стріхарської, сприяють підвищенню продуктивності і покращенню якості продукції та обслуговування клієнтів у виробничому секторі.
Ці дані свідчать про те, що автоматизація робочих процесів є невід’ємною частиною сучасного бізнесу і має потенціал подальшого розвитку та розширення в різних галузях, — переконаний Игор Шайхет.
З розвитком технологій та швидким темпом життя в сучасному світі, автоматизація стає необхідністю для підтримки конкурентоспроможності бізнесу. Як підкреслює Андрій Стріхарський, це не лише підвищує продуктивність, але й дозволяє значно знизити ризик помилок та оптимізувати витрати.
Свежие комментарии